Friday, February 25, 2011

kecewa sudah.

few days ago received a parcel. agak blur sebab takde sape sape cakap nak send something kat aku. sampai menjerit posmen tu suh keluar rumah. haha <,< okeh,dari cik I****. lupa plak aku ada order baju kat dia. pre-order. baru sampai la kan after waiting for almost 3 weeks. ehem ehem. then, try la. of course la cuba dulu.

dem. =.="

kecewa gilaaaa. 

why?why?why?

reasons:

1. color ok dah, puas hati sbb sama mcm gambar and deskripsi dia bg. HIJAU.
2. saiz ok dah. muat. even agak ragu sbb dia kata s to small L. *okeh, kena diet lagi.haha*
3. yang paling kecewakan aku, PANJANG baju tuuuuu! pendek kot. takan la model tu pendek na mampus smpi baju tu paras atas lutut dia dan aku tinggi sangat smpi baku tu paras pinggang which is IMPOSSIBLE.

aku bungkus balik. ingat na jual kat fb. geram kot. haihhh. tak pun bagi je sesapa. sape nak, gitau. free je aku pos. fuhhhh! bukan ta bersyukur. tapi dari aku simpan je dalam gobok sampai nak termuntah gobok tu ngan baju baju aku, better bagi orang kan?kan?kan?

ironinya, aku tanak da beli baju dari minah tu lagi. haih. lupa =.= ada lagi satu baju yang aku order dari dia. this one, dress. hopefully ta pendek.

pasni, lebih berhati hati dalam shopping online. aku nak tanya dari  a to z. paras mana semua lah. dah lama aku menceburi bidang shopping online. adalah dalam 2 tahun. huhuuu. baru ni rasa ta puas hati.

*contoh*

0 comments: