Sunday, March 13, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa HMM

aku cemburu. huh. cemburu la weh. dengan sape sape yg da tengok HMM (Hikayat Merong Mahawangsa) :(
aku nak tengok jugak sebab macam awesome gile. aku dok baca reviews orang pasal HMM. siap ada yang bagi 10 pendapat tentang HMM. haha *tepuk tepuk*

aku nak tengok pun tunggu 22hb ni sebab ada orang tu dapat tiket free dari Celcom(M). thank you na Celcom :b tak sia sia jadi pengguna eventho broadband lu cam hampeh if compare with Maxis hehe. 

sekarang pun Celcom da banyak offer, sale (The Sale) untuk pengguna. good job.
ok, aku kena tunggu 22hb ni. zzz. ngantuk. tapi taleh tido lagi sebab aku kat KFC seri kembangan tengah tunggu family amek nak balik Kluang. 

Maika. pernah dengar pasal Maika? beg etnik yang handmade dari Indonesia? nak tengok website diorang, klik SINI. beg cantik cantik. untuk beli, cek part distributor :)




cek juge, one of the dealer from kluang. HERE.




2 comments:

Unknown said...

bestnya dapat tiket free..

koki chan said...

tengs tu Celcom :)