Thursday, March 17, 2011

siapa orang yang paling rapat.

siapa orang yang paling rapat dengan kau? tak semestinya parents. kawan baik. boyfriend or girlfriend. not even your roomate. why i said so? aku pernah ada pengalaman best friend backstab me and others. pernah rasa gff sendiri marah aku sebab salah paham aku nak kat ex boy dia. mostly orang backstab aku time aku single. konon konon time tu aku tengah fragile. silap kot. time single la aku paling kuat sebab semua benda aku buat sendiri. takde nak mengharap kat lelaki. obviously, aku tak mengharap pun lelaki buat kerja aku. haha getting worst.

orang yang paling rapat dengan aku, takkan pernah tikam belakang aku. jika ya, dia akan minta maaf semula dengan aku. takdelah tunggu 2,3 tahun baru nak layan. sorry dude. i terluka :b orang yang paling rapat dengan kita takan pernah cakap kat strangers yang baru sebut nama kita akan cakap; "Eh, aminah tu aku kenal. aku rapat gila kot dengan dia". oh, just cut the crap. orang paling rapat takkan pernah cakap macam tu lagi lagi bila stranger tadi cakap "aku benci dia". tetttt. tiba tiba ada burung gagak lalu belakang kepala kau kan.

pada kau yang suka hati buat cerita pasal aku dari sem 1 sampai la aku dah habis belajar, stop it. kau tak dapat faedah pun. orang yang paling rapat dengan aku takan cerita benda yang aku tak buat. dan kau adalah lelaki. tolonglah. lelaki kan tak pandai mengumpat? :D rubbish.
the end.



0 comments: