Thursday, March 24, 2011

penangan ultraman vs raksasa yg gagah perkasa

today aku spent banyak sangat masa dekat facebook. habis semua kerja terbengkalai sebab member member. haha website yang patut aku upload dalam server pun dah hilang entah ke mana. jangkanya, siap sepenuhnya arini. tapi, tertangguh lagi. -.- esok nak ke PD lagi. bila lah ada masa. dengan broadband celcom yang super gedik. sabar je lah!

back to the subject! puncanya muncul semula fenomena ultraman dan raksasa ni dari tsunami dan gempa bumi di Jepun. TETAPI, jgn salah anggap ye. kami tak mengutuk, memerli, menghina Jepun. maklumlah, masa kanak kanak dulu siapa yang tak pernah tengok ultraman kan? dah, tak payah nak berlagak kat aku kata "Ultraman is so LAME". *terasa* 

oke, dalam fb tu macam biasa lah bahagi pada dua puak. puak ultraman and raksasa. of course aku pilih raksasa sebab diorang macho. *aku tak puji otomen sbb obviously aku penyokong raksasa* tapi ada je kawan kawan letak gambar mario lah, power rangers pun ada dan goku :b 

beberapa pertarungan sengit lawan lawan cakap confirmlah berlaku kan. everyone dah jadi budak budak balik which is sweet for me :) few print screens will tell you betapa awesome-gila-babey la dok melayan kawan kawan and jadi childish semula. mula mula, aku amek garamon tapi ketua otomen tak puas hati. hahaha

kenalkan, this is garamon

obviously, keri jeles :D haha
*padahal dalam hati, "ok, fineeeeeee" -.-

ni ketua raksasa. aku pun tatau dia da turun pangkat kepada Pai Grunge

siap upload gambar kat wall. punyalah tanak mengalah

dan, status aku jugak yang jadi mangsa. zzz


ni akibat bila aku tukar default pic dari garamon kepada Woo.
shoot.


and this is me. haha Woo.
macam yeti ke? adoi -.-



1 comments:

lomotech said...

macam chewbaca. tu je.