Sunday, January 30, 2011

Even aku dah lambat, aku peduli ape.

Start 10.30 a.m until 5 p.m, Nad and i hang out together. saje,bosan duduk rumah. and dia pun cuti seminggu sempena CNY akan datang ni. dahla hujan lebat. Kluang, banjir kot. luckily, jalan nak ke bandar tu tak banjir.

*this is Nad, my primary school mate :)

mak aku siap pesan awal awal. "drive kereta tu hati hati. drive ikot kiri je. jangan kanan".
hoho, yelah mak :D anakanda menurut perintah. cuak jugak la drive hujan. tu belum lagi kira pengalaman aku drive tanpa cermin depan tu. adik aku gi langgar bucu lori then cermin depan barai. nak tanak,aku kena la hantar bengkel TANPA cermin depan. perit kot titisan hujan kena muka. takpa, muka tak lawa mana pon nak jaga...



ocay2,da melalut. next thing is tengok khurafat.
BEST, TERUJA, SCARY!!! 
haha. aku and nad banyak kali la memekik dalam mbo cinema, kluang tuuuu. dahla penonton around 10 persons je.haha cerita ni overall best la.aku bagi 4.8/5 bintang. hehe cuma ending kuciwa sket la sebab syamsul mati kan. tapi part dia balik umah mak dia tu yang best sket. huahua hantu dia pun menakutkan. aku da sampai tutup tutup mata. konon la tanak tengok, padahal dok skodeng belakang jari. gedik kan? =.="


syamsul yusof hensem kannnn?huhu. liyana jasmay berlakon pun sangattttt ocay. tak nampak la kekok berlakon jadi bini orang. dahla dia kurus gilaa. :D tengok macam secocok pun ada.haha! mengarut....

even aku da lambat tengok cita ni, aku kesah pa? at least aku da tengok. :D

and lepas tu, pegila shopping. sempat la aku sambar dua beg. huhu tengah stress, maklum la :)
and stokin tangan, guna masa driving. dari sox world
TQ nad sebab sudi keluar ngan aku :D

2 comments:

Anonymous said...

ha,saya nk tgk khurafat.is it still adaya d gsc? harap22.:D

koki chan said...

gsc?alamak.kat kluang ada mbo and big cinema je :D